Последно ажурирана на: 23.04.2024
Ви благодариме за вашето купување. Се надеваме дека сте задоволни со вашата нарачка. Меѓутоа, ако не сте целосно задоволни со нарачката поради која било причина, можете да ни го вратите производот за целосно рефундирање или замена. Ве молиме погледнете подолу за повеќе информации за нашата политика за рефундирање и враќање.
Ве молиме да не контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката. Нашите оператори ќе ве известат за понатамошната постапка, во најкраток можен рок.
Во случај на враќање на роба или поврат на средства на купувач кој претходно платил со некоја од платежните картички, дел или во целост, а без оглед на причината за враќање, [ДОМЕН] има обврска враќањето на средства да го изврши исклучиво преку [банка на компанијата], што значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот на картичката.
Сите трошоци поврзани за поврат на производ одат на терет на купувачот/продавачот (изберете едно) односно се задржува износот за поштарината за првото враќање, износот за повторното враќање како и износот кои деловната Банка го наплаќа на [ДОМЕН] согласно важечкиот ценовник. Доколку вредноста на вратениот производ е поголема од овие трошоци, разликата оди на терет на купувачот.